لذت یک زندگی مدرن با محصولات شیائومی

آیا تجربه کار با محصولات شیائومی را دارید؟ روزانه چند بار این اسم به گوش شما می خورد ؟ شرکت شیائومی را شاید بر حسب تلفن های همراهش که در بازار به رقیب سایر برند ها مانند سامسونگ و ال‌جی و ... تبدیل شده است، بشناسید. امروزه این شرکت برندی معتبر چه در تولید
لذت یک زندگی مدرن با محصولات شیائومی

آیا تجربه کار با محصولات شیائومی را دارید؟ روزانه چند بار این اسم به گوش شما می خورد ؟ شرکت شیائومی را شاید بر حسب تلفن های همراهش که در بازار به رقیب سایر برند ها مانند سامسونگ و ال‌جی و ... تبدیل شده است، بشناسید. امروزه این شرکت برندی معتبر چه در تولید محصولات دیجیتالی و چه غیر دیجیتالی شناخته شده است . کیفیت و قیمت ارزان این کمپانی چینی باعث شده در اکثر کشور های دنیا محصولات خود را عرضه کند. این شرکت از سال 2010 میلادی شروع به کار نموده است و در این مدت کوتاه با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا عرصه را برای درخشش خود باز نموده است. شما می‌توانید تمامی محصولات این برند محبوب را از سایت درخشان الکترونیک خریداری نمایید. شعار شرکت شیائومی این جمله می باشد : همیشه انتظار یک اتفاق فوق العاده یا شگفت انگیز را داشته باشید .

123

لوگوی شرکت

چرا شرکت شیائومی:

 

این شرکت در سال 2010 در پکن تاسیس شده است و در حال حاضر در رتبه سوم دنیا قرار دارد. جالب است بدانید که در بحث عرضه تلفن های همراه در جهان دارای رتبه نخست است. این شرکت در سه ماه اول امسال  4/73 میلیارد یوان کسب سرمایه داشت که مبلغی بسیار بالا و قابل توجهی است. قیمت محصولات این برند در طی این سال ها  نسبت به کیفیت بالا‌ی تمام شده آنها نیز از نرخ پایینی برخوردار است. تنوع محصولات و به روز بودن آنها نیز مزید بر علت است که محصولات شیائومی در سبد خرید شما قرار گیرد.

چند نمونه از محصولات فوق العاده شرکت شیائومی

تلفن های همراه سری ردمی شیائومی:

 

از لحاظ قدرت اجرایی  یکی از بالاترین محصولات در دنیا تلفن همراه  Redmi K50 Gaming است . در سایت های مقایسه جهانی گوشی همانند بنچمارک بالاترین امتیازات را در بخش گیمینگ ثبت کرده است.

در کل موبایل های شیائومی دارای کیفیت بالا و پردازش بی نقص و قیمت پایین هستند که این عوامل در یک سال میلادی آن را در تبه اول فروش جهانی قرار داد. برای تهیه انواع مدل های گوشی تلفن همراه شیائومی به سایت درخشان الکتریک مراجعه کنید و بهترین خرید ها را با ما تجربه کنید.

 

تلویزیون های هوشمند:

 

شیائومی تعدادی متفاوتی تلویزیون با کیفیت و اندازه و قیمت متفاوت راهی بازار نموده است. یکی از مهم‌ترین و بهترین محصولات تلویزیونی  مدل Mi Tv 4s است . این تلویزیون دارای سه نوع مختلف و قابلیت استفاده از سیستم عامل آندروید را دارد.  بیشتر تلویزیون های امروزی و مدرن قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را دارد . کیفیت تصویر این مدل از تلویزیون های شیائومی باورنکردنی است به‌طوری‌که کیفیت آن بالاتر از 4k و به کیفیت فوق‌العاده UHDرسیده است.

تلویزیون های شرکت شیائومی

تلویزیون های شرکت شیائومی

جارو برقی رباتیک شیائومی:

 

شرکت شیائومی در حوزه لوازم خانگی نیز در رقابت با سایر برندها عقب نشینی نکرده است  و از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کند. بعد از پیشرفت در حوزه رباتیک بیشتر شرکت ها از این ترفند در محصولات خود استفاده می‌کنند که یکی از آن محصولات نیز جارو برقی می باشد. جاروبرقی شیائومی مدل Mop Essential در گروه جارو برقی ها با برس توربو است.  این جارو برقی رباتیکی از موتوری بنام Nidec  استفاده میکند که باتری آن 2500 میلی آمپر است.

 

مانیتور گیمینگ شیائومی:

 

اکثرا ما وقتی اسم مانتور های گیمینگ می‌آید ، تصور یک مانیتور نشکن و غول آسا را داریم که بیشتر از برند هایی مانند سامسونگ و الجی تولیدکننده آنها هستند. شیائومی در این حوزه نیز شروع  به کار کرد و پیشرفت قابل توجه و دور ذهنی را رقم زد و تقریبا برندهای نامدار این حوزه را شکست داد و نام خود را کنار نام سامسونگ، ال‌جی و ... گذاشت.

شیائومی می‌بند 5  یک ساعت هوشمند ممتاز:

 

یکی از بند ها یا ساعت های پر فروش و بی نظیر دنیا همین MI Band 5 است . تمامی انتظارات مشتری را رفع می نماید و یک تجربه عالی را به شما منتقل می‌کند. از نظر فنی بند ها را جزء دسته ساعت های هوشمند قرار نمی‌دهند و بیشتر در گروه مچ بند ها قرار  می‌گیرند. تم های این محصول از تعداد 100 بالاتر رفته و برای تمامی سلیقه ‌ها و علایق شما برنامه دارد. امکانات بالایی دارد که مصرف باتری را بالا می برد ولی باتری 125 میلی آمپری این مشکل را حل کرده است و تا دوهفته بدون شارژ قابلیت پشتیبانی دارد.

می‌بند 5

می‌بند 5

 

نتیجه گیری:

 

اگرچه شرکت شیائومی سابقه کمتری نسبت به رقیبان خود دارد ولی همواره سعی کرده است که بهترین کیفیت و مدرن ترین محصولات را به  خریداران محصولات دیجیتال و غیر دیجیتال ارائه دهد. نرخ فروش جهانی و واکنش ها و رتبه بندی های جهانی نشان دهنده تصدیق این شرکت می باشد. برای خرید تمامی محصولات با سایت ما در ارتباط باشید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید